اطلاعات پروژه
طراحی غرفه , غرفه سازی و اجرای غرفه نمایشگاهی یک هنر است. سادگی و در عین حال جذابیت هر دو نکته هایی هستند که همزمان در طراحی غرفه باید رعایت شوند. طراحی غرفه در نمایشگاه و غرفه سازی باید تاثیرگذار , جذاب و خلاقانه باشد. غرفه سازی امری است که نیاز به تفکر, تجربه , تجزیه و تحلیل نمایشگاهی دارد که قصد داریم در آن شرکت کنیم. اصولا هدف از حضور در هر نمایشگاه بر مبنای معرفی شرکت و محصولات یا خدمات آن به مخاطبین, جذب مخاطبین و فروش بالاتر است. قبل از حضور در هر نمایشگاه ما نیاز به یک غرفه داریم. غرفه سازی در نمایشگاه زمانی موفقیت آمیز است که ما به جای اینکه تنها در فکر غرفه سازی فروشگاه و طراحی غرفه با کیفیت باشیم بتوانیم به خوبی محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذاریم. ظاهر هر غرفه اگر چه مهم و تاثیر گذار است اما مشتری باید در نگاه اول بداند که شما چه می کنید، چه می فروشید و چه تمایزی با دیگر رقبایتان دارید. محصولات خود را در دسترس مشتری قرار دهید.در غرفه سازی دقت کنید که مخاطبین به راحتی بتوانند وارد غرفه شما شده و از نزدیک محصولات شما را دیده و لمس کنند. تا بهتر بتوانند در مورد خرید این محصولات تصمیم بگیرند.